måndag 7 maj 2012

Dagen idag

Började dagen tidigt! Älskar att vakna vid sisådär halv 6 och känna att det både är okej att ligga kvar och att gå upp, helt enkelt för att jag har dagen helt i mina egna händer. I morse gick jag upp vid 6. Låg och kollade på tv i en kvart men sedan var jag rastlös så det blev en joggpromenad à la Sara = gå en låt, springa en låt o.s.v. ca 5 km på 50 minuter. Inte för att tiden spelar någn roll alls för någon annan än mig själv men nu ska den pressas.
Älskar att här är ljust på mornarna. Mindre kul att det är lika ljust på kvällen när jag behöver sova men det blir persiennerna ner så ska nog det lösa sig. Morgondagen är lika oplanerad som denna dag. Alltså står det bara plugg på schemat. Skönt för det kan jag lägga upp som jag vill och behöver inte anpassa mig för att hålla mig vaken på föreläsningar o.s.v.

Nu ska här sovas! Godnatt vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar