torsdag 20 september 2012

Blogga från telefonen?

Hmm, det där med att blogga från telefonen verkar inte gå sådär jättebra. Statistiken har gått uppåt de senaste dagarna när jag bloggat från telefonen men inläggen syns inte i bloggen från datorn. Knasigt!

Idag har varit en sån där härlig dag. Vaknade och kände inte alls för att åka till skolan och lyssna på föreläsning om motivation, så jag utnyttjade min frihet som student och åkte till skolan och lyssnade inte på föreläsning om motivation utan satte mig i biblioteket och jobbade undan lite andra saker som jag kände var viktigare. Sjukt skönt!

Ikväll har jag varit i Gammelstan och sjungit. Så galet roligt att sjunga klassiskt. Jag blir så glad av sådan musik :). 

Efter att jag sjöng åkte jag hem och drack te! Det blev mycket tedrickande innan bilden blev som jag ville. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar