torsdag 26 april 2012

Jag vill ha min kaka och äta den med

Oj, nu var det längesedan igen men här händer så sjukt mycket hela tiden!
Nu spenderar jag 2 dagar i boden (idag och imorgon), där vi gör en fältstudie på ett ålderdomshem och följer sjukgymnasten där. Jättespännande och framför allt facinerande hur mycket vi redan lärt oss och hur mycket jag känner igen! Galet roligt. Efter första dagen i boden åkte jag hem en sväng för att sedan dra ut på en löptur med en duracellkanin från klassen som sedan avslutades med styrketräning på en matta i min lägenhet. Sedan blev det hoppa in i duschen, helt i onödan, för att sedan springa till bussen. Glömde ALLT jag skulle ha med mig hemma men gick att sjunga ändå, för det var vad jag skulle göra. Pratade lite med bästa Timpalimpa på bussen och sedan var jag framme.

Jag vill göra så hääääääär mycket med mitt liv och vara på så hääääär många platser samtidigt men det funkar inte riktigt som jag vill. Just so you know, liksom.

Puss och kram på er mina knasbarn! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar