tisdag 17 april 2012

Vi är tomma skal som suktar efter innehåll.

Känner att morgondagen kommer bjuda på lite lätt träningsvärk men så galet värt det! Jag vill träna imorgon igen :D.
De två senaste dagarna har jag vaknat tidigt (i måndags klockan 06:20 och idag klockan 07:10) så jag har tränat på morgonen. Hoppas trenden sitter i! Dock vet jag inte om jag ska ställa klockan eller se någon/något annat väcker mig så att jag får träna. Tror att det lutar åt andra alternativet.

Förutom lite elproblem har helgen varit strålande underbar! I lördags satt jag hemma hos en klasskompis tillsammans med 4 andra tjejor och en gitarr, ett munspel, ett bord några flaskor och ett ägg och spelade underbar musik (flaskorna och bordet användes som trummor av olika slag). Så galet mysigt! Och idag var det dags igen fast denna gången en annan lägenhet, andra människor, en gitarr och massa lovsånger! Så länge jag får sjunga så är jag glad och när jag är glad sjunger jag! :D

Detta var en liiten uppdatering från liiiilla mig! Hoppas ni har en superdupermegabra vecka eller dag eller timme eller minut eller sekund. Njut av varje ögonblick för det är unikt! Du får aldrig uppleva just det ögonblicket igen.
Kramkalas!

1 kommentar: