söndag 18 november 2012

Futum futum

Ligger nu i sängen på tåget på väg uppåt igen. Helgen har varit helt fantastisk samtidigt som den varit lite kaos. Kaoset sitter dock bara i mitt huvud där jag funderar på hur jag, av alla människor, hamnade i svenska kyrkans nationella ungdomskör och om jag verkligen förtjänar att vara där och massa andra mysko tankar.
Konserten på fredagskvällen då vi framförde Händels Messias var sjukt bra! Solisterna var grymma! :D
På lördagen övade vi nästan hela dagen, sen gick vi hem till en i kören, där vi bodde, och bara hängde till 3 på natten. Inte mycket sömn i helgen men helt klart värt det för att få umgås med massa underbara mysmänniskor som jag har i kören. Nu ska jag försöka somna till all underbar musik som sjungits och lyssnats på under helgen! Tack för mig och godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar