lördag 27 september 2014

Dejt

Finns ens ordet dejt längre? Inte vet jag men å andra sidan vet jag inte annars vad det skulle kallas? Den där bion med killen som var ute förra lördagen och som jag hade så kul med. Nu blir det ju iofs ingen bio. Jag lyckades avstyra en situation som kunde blivit ganska pinsam. Både för mig och honom. Vad skulle jag gjort om jag var han fast hade en sovande kille jämte mig när bion var slut? Ja för det är precis det som skulle hänt om det blivit bio. Bio, eller film överhuvudtaget är som sömnpiller för mig. No matter what! 
Men nu blir det inte bio, det blir bowling och jag får chansen att visa mina fantastiska bowling skills istället, eller? Kul ska det bli iaf. Tyckte att eftersom att denna blogg aldrig uppdateras och om den gör det så handlar det om mat så tänkte jag att det kunde handla om något annat för en gångs skull.
To be continued, nu ska jag göra mig iordning. För jag ska faktiskt på dejt. Eller vad det nu blir ;)
Ha en kalasbra lördag och framtid tills jag får för mig att skriva av mig igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar