måndag 12 december 2011

Jag tänker be.

Livet är inte alltid enkelt men blir det bättre av att gå och grubbla över det? Nej jag tror inte alltid det hjälper men det gör det inte enklare att låta bli.
Just nu är jag mest arg, inte på en person utan på en sak, eller en sjukdom. Nu vill jag inte att folk ska tro att jag har det för det har jag inte men cancern har gjort nog med skada i denna världen!

Sedan ska jag flytta också. Ja för jag har kommit in på tekniska universitetet i Luleå!!! Och kommer mer tankar. Har jag tillräckligt med tid? Kommer jag hinna säga hejdå till alla människor här nere? Ska jag träffa alla eller bara säga hejdå via en blogg eller via facebook?

Be för dina fiender är något jag hört. Därför tänker jag be för mina två fiender, tiden och cancern. Den ena ska försvinna och den andra vill jag ha mer av.
Amen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar