måndag 19 december 2011

Kyrie Eleison.

Satt nyss och kollade igenom bloggen och det har ju blivit en del ju. Mer än vad jag någonsin trodde när jag började. Känns lite tokigt att jag har en blogg och i alla fall ganska aktivt uppdaterar den.

Idag ska jag in till Varberg med mor min. Ska även ringa och avboka mitt boxpass :( Finns inga möjligheter i världen att jag skulle kunna hoppa runt på mitt knä i eftermiddag. SUCK! Men jaja sånt är livet.

Mina bröder var för övrigt jättesöta igår. När jag hade trillat på isen så åkte jag hem medan de stannade kvar och åkte. När de kom hem så frågade de:"Sara, tänker du aldrig mer åka skridskor nu när du har trillat". De lät uppriktigt ledsna men jag svarade att jag såklart skulle åka skridskor igen. Jag är absolut inte bra men jag vill, jag vill jättegärna kunna åka skridskor utan att vara rädd för att det ska se dumt ut eller för att jag ska ramla. Inte så att jag tror att jag aldrig kommer ramla igen om jag lär mig men fortfarande så är isen fruktansvärt hård och det gör fruktansvärt ont :(.

Denna går jag och mor min och lyssnar på så här på morgonkvisten. Underbar om ni frågar mig!

 
NJUT! Och ha det BÄST.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar