fredag 16 december 2011

Underbara nytränade känsla. Om du ändå kunde stanna kvar för evigt. Fast, är det verkligen vad jag vill?

Haha nej det vill jag ju inte. Jag blir så glad av att träna. Jag tränar när jag mår bra och jag tränar när jag mår dåligt och när jag mår lite lagom, då tränar jag inte. Lite knasigt kan tyckas och jag har inget givet svar på varför men idag har jag tränat för att jag mår bra. Var bara jag och en man på gymmet idag. Skönt tycker jag som inte ser gymmet som en social plats utan som en plats där jag helt går in i mig själv men det är lite svårt när det är för mycket folk som "verkar titta på mig". Jag gillar att känna mig utstirrad när jag tränar så därför undviker jag att titta på andra. Ser inte jag dem, ser inte de mig, eller?

Sjukt skön känsla i vilket fall som helst. Dock, ska jag ta det som en pik att det ligger 2 godisar på tangentbordet till datorn när jag kommer tillbaka hem? Jag vill inte ha dem ändå så de får ligga kvar tills någon tar dem. :)

Nu är jag trött och skall sova.
Godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar