söndag 11 december 2011

Open your eye and see the beauty around you

Har åkt skridskor idag och det var galet kul! Fick beröm av 2 bandytränare enligt min bror! :O Det är helt sjukt. Önskar dock att jag verkligen KUNDE åka ^^ Känner mig som Bambi på hal is. Men det var jätteskönt att vara ute i någon timma och röra på sig lite lagom. Risken är stor att jag har träningsverk imorgon känner jag. Big time skulle jag vilja påstå! Så nästa mål innebär mer allmänhetens åkning för nu ska här åkas skridskor. Finns inte så mycket annat att välja på när jag bor i en bandyhåla. Skam att jag inte redan börjat träna. Men det är nog aldrig för sent. Mamma säger att jag kan vara med i lillebrorsans skridskoskola för 5-8 åringar. Skulle vara fett kul men vet inte om jag vågar. Tänk om jag är jättemycket sämre än de? Haha.

Godnatt världen. Måste ju vara pigg och vaken till julkalendern imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar