fredag 8 februari 2013

En konstig känsla

Det är fredag kväll. Denna veckan har gått så sjukt fort. Jag får gång på gång säga högt till mig själv: " DET ÄR FREDAG IDAG", lite för att påminna mig om att jag inte måste gå till skolan imorgon.

Som sagt var, tiden rusar. Denna veckan är första veckan jag har på riktigt fått känna på att vara sjukgymnast. Då jag varit sjuk på senaste tiden har jag skippat den praktiska undervisningen och bara varit i skolan under teorin men icke denna veckan.

Väl hemma är jag i valet och kvalet om jag ska dra och träna eller om jag ska stanna hemma och bläddra i kurslitteratur som kom på posten idag. Mycket märklig känsla och jag tänker att för 1,5 år sedan skulle inget av alternativen egentligen varit något alternativ för hur jag spenderar min fredag kväll. Märklig känsla, ja, men det ena utesluter ju inte det andra så jag tror att jag börjar med träningen så får vi se hur sugen jag är på boken när jag kommer hem igen.

Ha en kalasbra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar