lördag 16 februari 2013

Kaos matdagar = inga bra dagar!

Som rubriken säger, jag behöver mat, jag måste ha mat, annars blir dagarna KAOS! Denna veckan har jag haft 2 dagar när jag inte varit sugen på mat. Hungern har i allra högsta grad funnits där men inte aptiten/lusten att äta. Ingen frukost, väldigt lite lunch och sedan en bulle och en kaka på kvällen räknas inte som bra matdagar! Sockerchock så det skriker om det på kvällen är inte heller att leka med och igår kom bakslaget då jag verkligen inte orkade mer. Senare på kvällen blev jag sugen på avokado och hade det hemma så en avokado och lite jordnötter innan natti natti blev det och nu på morgonen hade jag tid att tänka efter vad jag verkligen ville ha! Scramble eggs och en röra på keso, avokado och rödlök var precis vad jag behövde och nu är jag redo att bli levande igen (har känt mig lite som en levande död i veckan, ganska förklarligt).

Ett lite luddigt inlägg men men. I'm back on track och nu ska jag till skolan och räkna lite :) ha en kalasbra lördag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar