söndag 17 februari 2013

Godmorgon världen!

Ställde klockan på 09:45 igår kväll för att jag tänkte att det är det senaste jag måste vakna = längre än så får jag inte sova och nu ligger jag här. Vaknade någon gång mellan 06:30 och 07 och har hittills inte kunnat somna om. Jag som trodde att jag hade sömnbrist men uppenbarligen inte. Sov 5,5 timmar i natt, alldeles för lite i min värld men som sagt var, kroppen ville ju inte sova längre. Funderar på om det möjligtvis kan ha med ljuset att göra, för nu blir det bara ljusare och ljusare och fort går det! Får undersöka detta i veckan, om det är ljuset som väcker mig :)

Nej, nu ska jag upp och hoppa. Blir en morgonpromenix, sedan frukost före kyrkan. Efter kyrkan ska jag till skolan och klämma på lite leder är tanken! Det är mycket nu, men extremt kul!
Ha en kalasbra söndag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar