måndag 3 februari 2014

En nystart.

Måndag morgon och bättre möjlighet till nystart har jag svårt att tänka mig. Om man inte räknar med nyårsafton då men den dagen förekommer ju bara en gång per år, och om du som jag inte lyckats hålla ditt nyårslöfte är idag en bra dag att börja om. Så tänkte jag iallafall igår.

Därför började jag dagen med 45 minuters promenix runt lite varstans på Porsön för att sedan komma hem och äta en fantastiskt god frukost i form av bovetegröt med mango, kokosolja och vaniljpulver med havremjölk, en kopp gojibärste och ett glas vatten. En nystart som hette duga efter helgen där jag gick bananas med godsaker och gårdagens matdag ska vi inte ens nämna.

V. 6 har precis börjat, på det allra bästaste sätt dessutom. Nu kör vi!
Och har du inte som jag nystartat måndagen ännu, lugn, du har några timmar kvar på dig. Gör ett aktivt val. Börja idag! (Wow vad det kändes som en mening ur en reklamfilm!)
Ha en kalasbra dag oavsett, för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar