onsdag 16 november 2011

Jag vill syyyyy!

Ja jag är i chocktillstånd men har kommit fram till att det är enda lösningen på mitt klädproblem.
Mitt klädproblem består i att jag är helt oproportionerlig och det känns inte som att ett enda klädesplagg passar.
Idag var jag på g-kås och hittade ett par haremsbyxor och då kom jag på det. Jag har nog knappt gillat byxor (förutom mina Taizé-byxor)sedan jag slängde mina haremsbyxor (även kallade blöjbyxor) som absolut inte var vackra men som jag verkligen älskade. Jag testade haremsbyxorna på g-kås, i storlek XXL men dem var ändå inte "tillräckligt" pösiga för att jag skulle vilja ha dem. Då är det något som är fel!

Så nu ska jag börja leta efter mönster till haremsbyxor på internet för att sedan sy mina egna favoritbyxor. Bättre än så kan det nog inte bli, bara jag lyckas få ihop något jag kan tänka mig att ha på mig för annars går jag nog snart runt naken, alternativt i mormors trädgårdsbyxor (som jag ÄLSKAR!)

Så, det var ett galet spontant inlägg och nu ska jag sova.
Godnatt!
Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar