tisdag 22 november 2011

You're all I want, You're all I need.


Titta och njut!

Nu är det snart december månad och jag längtar jättemycket till nyår då jag ska på läger i Halmstad! Det är ett kristet läger och anledningen till varför jag lade upp denna film var för att den spelades in på ett liknande läger i Borås, fast då var det inte nyårsläger utan sommarläger.

Ibland kan jag fundera på vem jag vore om jag inte gått på alla dessa läger. De känns som en del av mig. Nu när jag i visas ögon börjar bli "vuxen" får jag känslan av att jag är för gammal för sånt här men nej, jag ska åka dit och vara allmänt jättebarnslig! Ibland kan det behövas.

Första tidsinställda inlägget! Jippiyey, nu har jag lärt mig det också, och när detta inlägg visas är jag förhoppningsvis i Lindberg på konfaträff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar