fredag 4 november 2011

Last goodbye.

God förmiddag! Vilken dag! :D
Vaknade för 2 timmar sen, tränade lite och sedan käkade jag frukost och nu sitter jag här. Ska lägga mig och lyssna på skön musik och läsa en stund tänkte jag och sedan blir det en lång promenad. Ska försöka hitta en runda som tar ca 1 timma att gå. Varför detta nu då?

Jo nu ska Sara försöka sig på att bli hälsosam igen. Usch vad jag har degat ihop mig sedan sommaren men nu är det dags att ta tag i livet igen så en timmas promenad varannan dag ska jag nog hinna med MINST! Sedan vad jag ska göra med min halvliter coca-cola som står i fönstret har jag ingen aning om. Inte ska den ner i min mage iaf ^^

Så jaa, det var nog den senaste uppdateringen i mitt liv. Ha en galet bra dag, för det ska jag ha :D
Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar