fredag 23 mars 2012

Att lite gummi kan göra så stor skillnad.

Igår gjorde jag absolut ingenting = inget bloggande. Det enda jag gjorde var faktiskt att jag åkte iväg till storheden för att handla och där träffade jag på Mister Mixer. (Låt oss kalla honom MM)


Mister mixer är, som namnet antyder, en mixer som ska göra mina frukostar i framtiden. Idag skulle jag testa mister mixer i det syftet för första gången. Det gick halvbra.

Jag gjorde mellanmål i MM igår. Det gick helt okej bra fram tills jag skulle diska. När jag lyfter på behåller så åker allt som var kvar ut. Hmm, hur gick det där till tänkte jag INTE utan diskade upp och var nöjd.

Idag monterade jag ihop MM igen när jag skulle göra en smoothie till frukost. Jag la i mina ingredienser och sist hällde jag i mjölk. tror ni att jag hinner starta MM? Nepp, all mjölken rinner av någon konstig anledning ut. Bara att börja om från början. Montera isär, diska, montera ihop och givetvis torka mjölk. Och vad tror ni jag hittar i diskhon? Jo en liten liten gummiring. Det var skillnaden mellan mjölk i tillbringaren och mjölk utanför. Så nu har jag njutit av min smoothie och är redo för dagen!

1 kommentar:

  1. alltså jag tänker ju på sex när jag ser rubriken, men det är väl bara jag..!?

    SvaraRadera