tisdag 6 mars 2012

Kärlek.

Jag är kär, som så många gånger förut, i en låt. Lite seg får man lov att vara, kan kanske till och med vara bra. Ni vet, när alla andra vet, att det är någonting på gång, att två personer tycker om varandra, så går det inte längre. Man bestämmer sig för att bara vara vänner ett tag och sedan kanske kärleken blommar ut igen. Och ibland, ibland kommer den rätta i precis rätt ögonblick. Som om det vore en scen i en film, som om allting vore planerat och det var meningen att han eller hon kommer in i precis vid det tillfället. Så tror jag att det var för mig och denna låt. "When I held ya". Kanske funnits "jättelänge" enligt vissa. Men har jag någonsin varit i tid med någonting? Nepp, så nu var det min tur att älska denna låt. Och älskar den är precis vad jag gör. Livrädd bara att jag ska tröttna på den. Spela sönder den. Så tar det lite varligt. Iallafall varannan låt måste vara någon annan ^^
Nu ska jag träna. Sjukt behövligt och ska bli jätteskönt. Har införskaffat en så kallad "hälsokalender" som jag nu ska fylla med mitt liv! Verkligen motivation på topp.

"My heart is freaking out when I held ya" <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar