tisdag 13 mars 2012

En promenad i solen.

Blev ingen träning på gymmet idag då det var alldeles för mint väder för att gå och träna. Sitter inne och pluggar hela dagarna nu ändå så nu ville jag ut. Tog med mig kameran och tog en promenix, lite på havet, mycket på land. Sen när jag kom hem lekte jag lite med bilderna som jag tog, kulkul! Haha inte trodde jag att jag kunde tycka att det var kul att leka med bilder men oj vad fel jag hade. Både att göra bilder fulare och snyggare. Kan ungefär ingenting så just nu är det just det, bara en lek men ni kan få se en bild jag lekt med idag.

Blev en hel del bilder på broar, is och sol, och några på mig själv då såklart. Nu ska jag bara lära mig alla finesser på kameran så att jag kan leka lite mer på riktigt. Nu handlar det mer om basic grejer, som hur blir bilden om solen kommer från det hållet, hur blir bilden om solen kommer från andra hållet, ja.
Mitt ena öga ser för övrigt tröttare ut än det andra, eller vad säger ni?

1 kommentar:

  1. Du är såååå galet vacker älskade syster <3 saknar dig megamassamycket! puss på dig söta du!<3 Får ha fotodag när du kommer hit;)

    SvaraRadera