tisdag 6 mars 2012

Skulle du gilla din spegelbild?

Avslutar dagen med en kopp chaite och sista-minuten-plugg och skön musik. Underbart! Träningspasset gick bra, hann inte med allt jag tänkt mig för att jag gick dit för sent men det gör inte så mycket för gjorde lite annat istället. Jag älskar att gå till gymmet ca 1 timma innan det stänger för då är det nästan tomt. Jag kan vara bland de fria vikterna och "leka" och hitta bra övningar som passar mig. Är det massa folk där går jag inte dit. Då stannar jag bland maskinerna. Fick dessutom skriva lite i min nya träningsdagbok idag också. Känns som att det var ett bra köp som jag kommer utnyttja och älska detta året. Så skönt att lätt kunna blicka tillbaka och se vad man gjort och vilka förändringar som skett. Jag gillar't.
Men nu, tillbaka till pluggandet.
Ha en bra kväll och godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar