söndag 23 oktober 2011

Allt för min syster.

Vad är egentligen kärlek när det handlar om liv och död? Är det kärleksfullt att hålla en människa vid liv? Ett liv som i första hand utgörs av plågsam smärta? Och vilka krav kan man ställa på en syster?

Jag älskar verkligen denna filmen, det gör jag. Jag är absolut ingen filmmänniska och att jag nu har sett denna filmen kanske 3 gånger är ett bra betyg. Jag gråter VARJE gång jag ser den för att den är så grym men ändå så otroligt vacker. En av huvudrollspersonerna, Katie, är helt sjukt vacker!

Jag är väldigt tveksam till om jag ska avslöja vad den handlar om då jag brukar ha en förmåga att fastna och säga för mycket, så därför säger jag ingenting. Men jag lämnar ut en låt, för att den kanske bättre kan beskriva, utan att det blir för mycket.

Godnatt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar