söndag 9 oktober 2011

I'm coming home.

Godmorgon världen!

Yes, idag blir det till att åka "hem" till kära Hyssna för att fira morfar som fyllde år igår. Det är inte riktigt hem för jag och min familj flyttade därifrån för cirka 2 år sedan men det är ändå som hemma för mig.
Alltid lika kul att komma tillbaka även om jag kanske inte hinner träffa några av mina vänner där uppe.

I'm coming home, I'm coming home, tell the world I'm coming home.
Let the rain wash away, all the pain of yesterday.

Ja det är ungefär så jag känner. Jag var inte överlycklig över att flytta och de sista minnena från när jag bodde i Hyssna (har varit där efter det) är mest en kamp mot framtiden och mot min familj.

Men nu ska jag snart åka så ingen tid att skriva mer.
Hoppas dagen blir kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar