onsdag 12 oktober 2011

Hard Rock Hallelujah!

Idag har jag vart långt borta i ingenstans! Och jag ska försöka hitta dit igen nästa onsdag..  Detta kommer gå bra.
Nej nu får vi ta detta från början. I förmiddags var jag inne i Varberg och fikade med en vän som det var alldeles för länge sen jag träffade! Det var mysigt :)
Sedan tog jag bussen hem för att hämta bilen och vända tillbaka till stan för att hämta syster och en vän och åka ut till Träslöv där vi skulle rocka loss ordentligt tillsammans med lite annat skönt folk. Tänk er kristna låtar som till exempel:




Och ha samma melodi och text och allt sånt men mer i den här stilen:

Galet underbart skulle jag säga! Fast öronen orkar nog inte mycket mer skrikljud nu. Så nu blir det kontrasternas kontrast med lite Taizémusik som godnattsaga. Mer om Taizé kommer absolut komma upp så småningom för det är den bästa platsen på jorden enligt mig!
Godnatt Världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar