fredag 7 oktober 2011

Oh yes, here we go.

Okej, detta kan bli spännande.

Jag hade en gång en blogg, men det var för längesen, så längesen.

Min förra blogg startade jag för skojs skull och helt utan mål och mening, antagligen mest för att jag trodde att internet var något "privat" där jag kunde skriva av mig allt som inte fick plats i mitt huvud för att sedan läggas ut på internet.
Detta visade sig inte lika intressant när det gick upp för mig att, wopsan, alla kunde ju faktiskt, om de ville, läsa vad jag hade skrivit. Jag kände mig patetisk och slutade skriva.

Nu har jag kommit på en ny plan. Eftersom att jag har ungefär all tid i världen just nu när jag inte pluggar och eftersom att musik därför har blivit en stor del av mitt liv så kanske det är någonting att blogga om. Så jaa, här har ni mig, Sara, och mitt enormt begränsade men ändå stora intresse för musik.

"Musik ska byggas utav glädje, av glädje bygger man musik"

Nog för idag. Eller kanske för alltid. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller?

Kramar i massor!
Sara <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar