tisdag 11 oktober 2011

Fotboll, eller?

Hejsan världen!
Idag har jag visst missat något, har det varit fotboll? Någonting avgörande? Haha jag antar det för hela facebook är fulla av konstiga namn som Källström och Elmander med flera. Och en hel del siffror dessutom, 1-0 Sverige, 2-2 och...3-2 var nog det sista jag såg. GRATTIS Sverige men jag missade tyvärr matchen.

Varför detta nu då? Jo för att jag hade en sjukt underbar kväll i Lindberg hos mina underbara konfirmander (kanske lite mycket underbara men finner inga andra ord). Kom hem när det var ca 2 minuter kvar av matchen, men jaa, jag hoppas att den var bra.

Dagens låt har ingenting med fotboll att göra, inte heller med mitt konfirmandarbete men det är en låt som jag näästan har lyssnat sönder på en dag. Jag visste inte ens om att jag hade den men det visade sig att det var min syster som fixat den till mig.
Än en gång citerar jag Lill Lindfors låt, "musik ska byggas utav glädje, av glädje bygger man musik" och det känns verkligen som att dagens låt är gjord av glädje för jag blir JÄTTEGLAD när jag hör den. Så lyssna och var glada, för det är jag!



GODNATT! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar