torsdag 27 oktober 2011

Jag ska bara bara dricka varm choklad!

Tar en liten paus från jobbandet. Ja för jag har faktiskt börjat jobba igen om jag missat att berätta det.
Här finns en kaffeautomat där jag när jag vill kan hämta vad jag vill dricka.
Inte obegränsat men fortfarande tillräckligt. Olika tesorter står bredvid. Tevatten finns i maskinen.
Kaffe av alla de slag, och så finns chokladen. Vanlig varm choklad, varm choklad med skummad mjölk, kaffe med varmchoklad och mjölk och bara kaffe med choklad.
Eller kanske choklad med kaffe låter bättre, för jag gillar inte kaffe.

Bloggande är kul men jag saknar en kamera. Och kanske ett intresse för att fota. Men det får fixas en vacker dag när solen skiner, alltså inte idag.
Ha det bäst!
Sara

1 kommentar:

  1. Mobilkamera och Photoscape klarar du dig med en liten stund iaf! :) Kameran jag tar alla bilder med till min blogg kostade 990kr, så det är inte så dyrt med kamera om du bara vill ha en grej som kan ta kort liksom... ;)

    SvaraRadera