tisdag 24 januari 2012

Godmorgon!

Pigg och vaken?
Det är inte jag. Vaknade av att någon borrade i lägenheten bredvid... INTE kul, men jaja, nu är jag vaken i alla fall. Vilket nog är tur.

Idag ska jag göra Åstrands konditionstest på cykel. Spännande spännande. Det är en del i vår första kurs där vi ska träna regelbundet i 7 veckor. Dock måste vi göra lite tester innan så att vi sedan kan mäta resultatet av träningen. Ska bli jättekul men hoppas inte jag blir allt för hårt dömd för min "underbara" kondition. Jag hoppas lite smått att den är bättre än jag tror. Mer om hur det gick till kommer i eftermiddag tror jag!

 
En sÃ¥n här cykel ska jag cykla pÃ¥. 
Som en liten parentes, jag har inte cyklat pÃ¥ ca 6 Ã¥r 
förutom kanske 1 gång på gymnasiet. HJÄLP! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar