fredag 20 januari 2012

Luleå.

JAG BEFINNER MIG NU I LULEÅ!

Ja jag vet, helt sjukt! Sjukt ointressant men för den som undrar sitter jag nu och tittar ut över havet i min egen lilla lägenhet. Kan verkligen inte fatta vilken tur jag haft. Med detta kommer förhoppningsvis en hel del förändringar för bloggen också.

1. Jag kommer bli mer aktiv, av den enkla anledningen att jag tror att jag kommer ha mer tid och mer intressant att skriva om.

2. Jag ska försöka mig någon form av träningsblogg, iaf för ett tag. Vet inte hur detta kommer urarta sig men jaa.

3. Ren träningsblogg kommer det inte bli men jag kommer berätta mycket om mina dagar som studerande till sjukgymnast. Musiken kommer aldrig försvinna ur mitt liv, så kanske lite musikinlägg också blandat med träningen och allmänt vad som händer i staden Luleå för en 19-årig liten plutt som jag.

Låter det bra? :)

1 kommentar:

  1. Träningsblogg minsann! :O Lycka till! :)

    MER BILDER! har du skaffat en kamera eller?

    pussssss älsk!

    SvaraRadera