lördag 28 januari 2012

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel, lev med det!

Lite så känns det just nu. Visst hade jag dundergärna varit i dalarna nu med världens bästa kör, nationella ungdomskören och sjungit Händels Messias men nu blev att att prioritera och då blev det välkomstmiddag på skolan istället. De kommer ju upp till Luleå i mars! Åh vad jag längtar :D

Är jättetaggad på utgång ikväll och det ska bli jättekul! NU ska jag ut på stan och se om jag kan hitta något fint att ha utanpå klänningen. Så där lagom sista minuten men jag vet vad jag är ute efter så då ska det nog inte ta allt för lång tid.

Detta blir nog allt för idag. Uppdaterar mer imorgon förhoppningsvis mellan pluggandet. Imorgon ska jag lyckas fixa ihop ett träningsprogram åt min adept också nämligen och kanske komma ut på en lite runda själv. Superkul (Y)

Ha en bra lördag alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar