söndag 8 januari 2012

Ledsen chai!

Sorry för sjukt dålig uppdatering men då det är ca 1 person ( ;) ) som läser denna bloggen så har jag inte orkat bry mig utan har haft "jullov" från bloggandet i allra högsta grad! Vad som hänt under denna tiden återkommer jag med för jag har absolut inte varit sysslolös.

Idag har jag inhandlat en ny laddare till datorn (ännu en anledning till varför jag varit inaktiv) och en ny burk chaite (GLAD SARA!)

Så här "sur" blev jag i morse när chaiteet tog slut ^^ 

Och för min ända läsare kan jag meddela att nej, du är inte färgblind. Jag har färgat håret! Liiite lagom kul med förändring nu innan jag drar norrut! :) 

Puss och godnatt! <3

1 kommentar:

  1. Oooh, är jag den enda? :O :(
    Bättre bild på håret tack! :) Säkert superfint!!!!hihihihi <3<3

    SvaraRadera