onsdag 11 januari 2012

Just so you know.

Lite jobbigt är det att inte veta vart jag ska bo när jag kommer upp till Luleå på söndag men just nu bryr jag mig inte. Ingenting kommer hindra mig från att flytta för i min hjärna har jag redan flyttat. Ska bli så fruktansvärt skönt att inte behöva bry sig om människorna här hemma som förstör sina liv. När jag är hemma tycker jag att det är jobbigt. Jag vill kunna hjälpa till. Men om de som jag vill hjälpa inte vill ha hjälp, vad kan jag göra då? Om de har bestämt sig för att må dåligt resten av sitt liv? Känns lite som att vissa i min omgivning tänker så och jag mår JÄTTEDÅLIGT av det. Så nu gör jag som jag skrev i förra inlägget, älskar mig själv och skiter fullständigt i om de förstör sina liv. Så länge de inte förstör mitt eller någon annans på köpet så är jag nöjd.

Slänger upp en låt som jag inte lyssnat på på evigheter men min titel till inlägget påminde mig om den. Har egentligen ingenting med inlägget att göra ^^

2 kommentarer: