torsdag 12 januari 2012

Lycka är...

När man får en lägenhet i Luleå innan man flyttar upp! Åh jag tror jag är världens lyckligaste människa idag. Mammas kommentar: Åh vad kul att se dig glad igen.
Tror att detta har oroat mig mer än jag varit medveten om.
Bönesvar på det!

I eftermiddag har jag varit i Lindberg och fikat med Timmy och Olle. Vi letade efter församling i Luleå och sedan när jag åkte därifrån fick jag med mig ekologiskt te och en bok som jag nu ska läsa till en kopp nyponsoppa. Nomnomnom! Tror att boken är jättebra men kanske kan skriva lite om den när jag kommit in i den. Ska ha den att läsa på tåget upp på lördag också så får inte fastna.

Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. aaaaw, va mysigt. fikan, teet, boken, din lägenhet, jaa allt i Saras liv verkar gå bra nu!? wiiiiiie! Älskaälskaälska! <3

    SvaraRadera