onsdag 22 februari 2012

Fasta från facebook, tjoho!

Weei, det här med bloggande funkar ju riktigt bra! Nu har jag rensat lite på bloglovin. Eftersom att fastan började idag och jag ska fasta från facebook kändes det lite nödvändigt att ta bort alla "hej-jag-vill-ha-koll-på-vad-du-håller-på-med"-bloggar och bara ha kvar bloggar som inspirerar mig efter som att jag annars hade kunnat använda bloglovin som någon form av ersättning för mitt facebookfastande och det ville jag inte.

Dagen i korthet har innehållit en hel del plugg, telefonprat med mor och minsta lillebror och en trip till skolan för att lämna tillbaka en försenad bok. (Linnea, det ska aldrig mer ske. Helt klart emot snålhetstänket!)
Det är helt galet vad mycket man får gjort vid datorn när man inte tillåter sig själv att gå in på facebook och det har fungerat hur bra som helst! Läst och förstått 2 av 10 avsnitt om nervsystemet och jag är stolt! Nu har jag iaf kommit igång och kommit en bit på väg i min anatomibibel.
Dagens vänner. Bild tagen med min kamera som jag fick hem häromdagen!

Nu ska jag ta mig ut i snöstormen och gå till gymmet och springa lite. 

1 kommentar:

  1. Wiie mycket trevligt att läsa med en bild med i inlägget! :)
    Sara, inte helt ok! Det får gå för den här gången, men aldrig mer! puss

    SvaraRadera