tisdag 21 februari 2012

Spinning.

Havregrynsgröt med mjölk och russin har aldrig smakat godare. Spinning är fortfarande inte min grej men mamma har lärt mig att man måste ge det en chans, och det ska jag göra. Jag tror att spinning kan bli kul när jag fått ordning på tekniken för idag var det jobbigt från första trampet och jag bara väntade på att passet skulle ta slut så att jag kunde gå hem igen. 45 minuter har aldrig gått långsammare. Men känslan efteråt är fortfarande magisk. Jag klarade det! Jag genomförde passet på mitt eget lilla vis. Jag vred inte på motståndet varje gång han som satt där framme gjorde det. Jag stod inte hela tiden som han stod. Men jag gick inte hem efter en kvart heller. Jag är stolt och den här känslan ska jag leva på resten av dagen!

1 kommentar:

  1. Spinning är fett kul Sara! sv: jag "shoppade" flour på apoteket för en halvtimme sen, räknas inte heller tycker jag ;) I really need it :(

    SvaraRadera