fredag 10 februari 2012

Sovit typ 11,5 timmar i natt. Underbart! Fast sjuka drömmar men jag överlevde ^^. Träningen går helt okej bra. Igår var jag på väg att träna men insåg att det var min "vilodag" så jag stannade hemma och skulle plugga och det var då jag somnade. Hopplöst. Men idag kör jag igen!
Skrev en dugga i onsdags också. Det är ett test/prov, eller en morot för oss att öppna litteraturen som de säger. Det gick nog helt okej eller jag klarade det säkert. Först fick alla svara på frågorna individuellt, sedan satt vi i grupper och svarade på samma frågor igen och sedan gick vi igenom frågorna hela klassen så det var inte jättefarligt. Fick reda på saker som jag inte riktigt fattat o.s.v. vilket kändes bra!
Igår hann jag åka till Storheden också. Ett ställe med massa bra affärer, som elgiganten, öb och ica maxi och massa andra stora affärer. Kom fram till att jag vill köpa en liten enkel-att-ta-med-sig-till-skolan-dator, en kamera och en brödrost. Japp, min brödrost jag tog med mig upp är död. Ska väl ha begravning för honom så småningom men jag hann i alla fall rosta 2 mackor mackor innan den dog. TACK!

Svalkar vinden, enda låt jag lyssnat på nu på morgonen, om och om igen!

Nu ska jag skynda iväg till bussen. Ha en bra dag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar