söndag 5 februari 2012

Jag säger att jag inte bryr mig, när bryr mig är det enda jag gör.

Stämmer det in på dig också? Att du säger en sak och menar PRECIS tvärt om. Av vilken anledning? Snurriga tankar så här på kvällkvisten/natten men så kan det gå. Jag säger att allt är okej, när personen som står framför mig SER att det är allt annat än okej. Vem försöker jag övertyga? Jag hoppas att det är mig jag försöker övertyga och inte den som står framför och vill vara snäll. Men fortfarande, fett ovärt. Ska försöka sluta med det. Be om hjälp är farligt, eller? Skulle inte tro det men har nog tänkt tanken många gånger att det är en svaghet att be om hjälp. Icke!

Två mumsiga muffinsar ligger i min mage som jag fick med mig hem från Lena ikväll. Nu ska här sovas. VÄLDIGT behövligt. Imorgon har jag massor att göra men det ska nog hinnas med. Det måste hinnas med!

Godnatt underbaringar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar