tisdag 21 februari 2012

Godmorgon.

När endast 4-5 personer är inloggade på fb när man går upp, borde man sova vidare då?

Neeeeeeeej! Nu taggar jag spinningpass klockan 7 på morgonen. Jag har aldrig riktigt fastnat för spinning på jag ansett att jag inte kan cykla men nu tänkte jag att jag kanske bara har gjort det under fel tidpunkt på dygnet. Det kanske är tidigt på morgonen som är min tid för spinning! Den som testar får se. Men jag tror i vilket fall som helst att känslan i kroppen klockan 8 kommer vara helt magisk. Vaken. Förhoppningsvis piggare än nu och inte att förglömma, jag har hela dagen framför mig. Dagen har knappt börjat och jag kommer ha hunnit med mer än jag hade gjort om jag legat kvar i sängen vid den här tiden. Men nu får jag sluta ordbajsa och ge mig iväg. Skriver kanske sen om hur det kändes och om resten av dagen som jag tror kommer bli kuuuuul!
Tack för mig. Och ett till godmorgon bara därför att! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar