onsdag 15 februari 2012

I'm just a teenage dirtbag.

Nu kändes det som att det var en evighet sedan jag skrev något här. Igår var det alla hjärtans dag om det nu var någon som lyckades missa det. En lite trevlig dag kan jag tycka trots att jag inte firade den med buller och bång direkt. Mor min fyllde år. Stort GRATTIS till henne! Dagen spenderades i skolan och sedan var det plugg som gällde. På kvällen åkte jag till Lena och käkade där. :)

Idag har jag haft fullt upp. Klockan 9 var jag på kulturens hus för att plugga med två i klassen på biblioteket. Dock visade det sig att det inte öppnade förrän klockan 10 så blev en chailatte i cafét innan och lite läsande som förberedelse. Pluggandet gick ut på att granska en artikel. Inte det roligaste jag varit med om men gissar på att det blir mycket sånt nu framöver. Nu när jag ska stöpas in i universitetsformen som det så fint heter. Jag vill inte! Vill inte stöpas in i någon form alls men har inget val så bara att göra.
Det gick bra i vilket fall som helst. Blev klara med det vi skulle och nu ska jag bara sammanställa våra svar.

Sedan gick jag hem, vid 12. Käkade och pluggade lite anatomi. Plötsligt fick jag jättelust att dra ner till gymmet och springa. Egentligen hade jag inte tid men kvart över 1 var jag där och klockan 5 i 2 var jag därifrån. Snacka om att springa till gymmet, springa på gymmet och springa från gymmet. Men det gick bra!

Varför skulle jag springa från gymmet nu då? Jo jag skulle ut till skolan för att förbereda en gruppsträningsuppgift och skulle vara där klockan halv 3. Bussen gick 5 över 2, därför sprang jag! Hann med bussen *stolt* och fick gjort lite i skolan också. Dock kändes det som mycket flum. Sedan skyndade jag mig hem också i förhoppning om att hinna till mitt poweryoga pass som jag trodde började klockan 6 men som visst började klockan 5. Så nu väntar väl ett nytt mail från actic där det står att jag måste avboka de pass som jag inte går på och om jag gör det EN gång till får jag inte vara med på gruppträningar längre under 1 månad ^^ Jaja, det ska inte förekomma någon mer gång.

Blev ett långt tråkigt inlägg men snart köper jag en kamera och då ska det bli ordning på bloggen! :)

1 kommentar: