torsdag 16 februari 2012

LUKaS

Idag har jag:
* Gjort ett gympapass i gångarna under skolan
* Hittat LTU:s krista skolgrupp!

Överlycklig tjej! Sjukt nervös åkte jag tillbaka till skolan klockan 6. Jag hade bestämt mig. Jag skulle ge den EN chans till. En enda. Och lyckades jag inte nu skulle jag strunta i det. Förra gången jag försökte vara med på LUKaS, som den kristna skolgruppen heter, kom jag inte in i skolan. Mitt LTU-kort, ett inpasseringskort, ville inte fungera så jag kom helt enkelt inte in i skolan. Idag var det inget problem längre och fatta hur underbart det var att komma dit och det första man ser är en tjej med vidöppna armar, som om hon bara väntade på mig. Dock var hon precis på väg att göra ett litet glädjeskutt men sjukt kul var det. Så där hängde jag ikväll och vad välkommen jag kände mig DIREKT! Sjukt underbara människor som frågade om jag skulle med på massa läger åt höger och vänster. Jag tackade glatt nej till allt. Tror bara att det hade känts konstigt att plötsligt åka iväg på skidläger med massa okända människor så direkt men imorgon blir det eventuellt bandy och ungdomsgrupp vilket bara kan bli galet roligt! :D

Godnatt söta barn! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar