onsdag 29 februari 2012

Liv och död.

Fick tips om den här låten från världens bästa LINNEA!! för någon vecka sedan och jag verkligen älskar den. Sen att den passar ganska bra för hur jag känner mig idag är ju ganska bra det också. Liv eller död, frågar någon kanske sig. Svaret är död.

Redan i morse när klockan ringde tjugo i 7 kände jag att det inte var meningen att jag skulle till skolan idag. Helt sjukt vad ont i kroppen jag hade. Av träningsverk såklart. Gårdagen ger nog resultat och det får jag känna av idag. Fast det är egentligen ganska skönt. Jag gillar att ha träningsverk på ett sätt. T.ex. så har jag varit ute och gått i 2,5 timmar idag. Galet skönt. Det var mindre skönt dock att köra ett cirkelträningspass på morgonen. Det resulterar nog i en skön känsla imorgon också men förhoppningsvis ska jag inte vara trött imorgon iaf.

Yes, nytt gruppträningspass imorgon igen, sista för den här veckan vilket är ganska skönt. Sen är vi lediga på fredag också. Väldigt behövligt då jag har massor att ta tag i.

Nu måste jag springa till bussen!!! Ha det bäst underbara människor!

1 kommentar: