torsdag 23 februari 2012

Som här ser ut!

Godmorgon!

Gick och la mig JÄTTETIDIGT igår (22:00). När jag inte har något facebook att titta på blir jag visst ganska uttråkad på kvällarna och därmed trött. Detta resulterade i att jag vaknade klockan halv 8, 30 minuter före väckarklockan skulle ha ringt. Väldigt skönt att bara ligga kvar i sängen och vänta på att den ska ringa.

Nu ska här städas. Två av mina underbara syskon kommer hit om ca 2 timmar (plusminus 1 timme eftersom att det är SJ de reser med) och här ser ut som ett bombnedslag. Gissar på att det har med att jag inte har någon garderob men annars förstår jag inte hur det kan bli så stökigt på 1 månad. Imorgon kommer garderoben  vilket är bra! :) Då ska här bli lite mer ordning i mitt lilla rum ^^

Före-bild "garderoben"

Före-bild sängen
Eventuellt kommer det efter-bilder senare, om jag hinner. Vad gör vi? NU KÖR VI!!

1 kommentar:

  1. Ser fint ut, bakom oredan då! Jag vill se efterbilder! :) puss

    SvaraRadera