lördag 18 februari 2012

Galet bra dag!

Lätt bästa dagen på väldigt länge! JAG HAR ÅKT SNOWBOARD! Och liftmannen var jätteförvånad över hur duktig jag var *stolt*. Jag lärde mig dock aldrig att svänga på riktigt utan gungade mest fram och tillbaka men sista åket, så hör jag plötsligt mig själv sjunga! Det säger nästan allt. När jag sjunger så njuter jag verkligen av tillvaron.

Sedan, efter 3 timmar i backen + fika, åkte vi tillbaka till stan för att jag skulle kunna plocka ihop lite grejer jag behövde för kvällen. Den skulle spenderas hos en snubbe som hette Josef, med gött folk, tacos, bastning och melodifestvialkollande, vilket jag fick reda på när jag hoppade in i bilden för att åka till backen så jag hade inte packat någonting för det.

Säger bara, vilka underbara människor! Hade verkligen en supertrevlig kväll. TACK! Nu är jag trött.
Ska sova. Godnatt!

PS. en dag som denna borde egentligen ha dokumenterats i bilder men kameran har inte kommit ännu. Hoppas hoppas hoppas att den kommer på måndag så jag kan dra ut och klicka lite bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar