torsdag 16 februari 2012

Godmorgon!

Verkligen helt perfekt morgon har jag haft idag. Snoozning i 1 timma, promenad 15 minuter för att vakna till liv. Sedan gröt till frukost. Mums. Ja, det blev havregrynsgröt med kanel idag. Blev lite besviken när jag läste på havregrynspåsen att man kunde ha banan, russin, sylt, rårörda lingon o.s.v. och att jag inte hade något av det hemma. Springa till Ica var det inte riktigt läge för och då kom jag på det. KANEL! Jag tror inte att det finns någon krydda jag gillar mer än kanel och idag tror jag den räddade min dag.

Dagen bjuder på plugg senare på eftermiddag och lite småfixande nu på förmiddagen men inget som jag känner är jättekrävande. :)
Som en liten uppdatering på ett tidigare inlägg så är nu kameran på väg så SNART blir det att ta massa sköna promenader med kameran i högsta hugg. Jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar